Wat zijn de order en verzendkosten van Odieregen?

 

Bij een bestelwaarde boven de € 75,- gratis verzending*

 

Onder de € 75,- hanteren wij verzend- & orderverwerkingskosten a € 4,95 binnen Nederland voor brievenbus zendingen en€ 6,95 voor pakket zendingen. Voor België zijn de verzendkosten € 9,50. Bij bestellingen vanuit alle overige landen worden de kosten per land berekend. De verzendkosten worden zichtbaar in het bestelmenu voor u uw bestelling bevestigt.

Doordat wij een speciaalzaak zijn en geen groot concern als Bol, Zalando of Wehkamp lopen wij tegen kosten aan die wij door moeten berekenen. Denk maar aan verpakkingsmaterialen, handelingskosten en de daadwerkelijke kosten die PostNL aan ons berekend.

* Komt na de verwerking van de retour artikelen de bestelwaarde onder de € 75,- dan vervalt de gratis verzending en zullen de verzenkosten alsnog in rekening gebracht worden door verrekening met uw credit. 

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL.

Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail en een mail van PostNL  met je track & trace code. Bij het verzenden van een pakket zal indien niemand aanwezig is, de bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een kennisgeving van PostNL waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, zal het postpakket afgeleverd worden op één van de PostNL postpunten in de buurt.

Wat is de levertijd:

Indien voorradig en de website geen afwijkende levertijd laat zien, leveren wij uw bestelling binnen 1 a 2 wekdagen.

 

Kan ik een ander afleveradres doorgeven?

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.

Ook als u op een te korte termijn al op vakantie gaat binnen Nederland kunnen wij uw bestelling natuurlijk afleveren op uw vakantie adres. Vermeld dit duidelijk bij het afleveradres of neem contact op met de klantenservice. Voor leveringen buiten Nederland zijn natuurlijk ook mogelijk alleen gelden daarvoor andere verzendkosten.

Ik heb geen bevestiging of verzendemail ontvangen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

De Track & Trace code van het pakket of brievenbusdoosje werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22.00u 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 8.00u werkt.